Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Doing Good
2020-05-14

A Menedzserek Országos Szövetsége és az UNICEF Magyarország összefogott a koronavírus negatív hatásai által érintett nehéz sorsú gyermekekért.

#2
Doing Good
2020-04-29

5 millió forint értékű adományt jutatott el a Scitec a frontvonalban lévők megsegítésére. Az egyik fő támogatott csoport az OMSZ, a másik a Szerencsi Idősek Otthona Ellátottaiért Alapítvány.

#3
Doing Good
2020-04-23

Naponta szállítanak friss gyümölcsöt a mentőállomásokra, valamint 10 millió, szabadon levásárolható bizalompontot adnak a szervezetnek.

#4
Doing Good
2020-04-21

Egészségügyi dolgozóknak és hátrányos helyzetű gyermekeknek ad támogatást a HungaroControl.

#5
Doing Good
2020-04-16

Több mint 7 millió forint értékben adományozott vitaminitalt az akasztói R-Water Kft. a Máltai Szeretetszolgálatnak. Az adomány rászoruló családokhoz, idősotthonokhoz, hajléktalanszállókhoz és gondozókhoz jut el országosan.

#6
Doing Good
2020-04-06

Egy hazai borászat és egy szörpkészítő cég C-vitaminban gazdag közös felajánlása az egészségügyisek részére, amit el is juttatnak a frontvonalban dolgozók számára.

#7
Doing Good
2020-03-29

A Béres Cseppekkel az idősek és egészségügyi dolgozók immunrendszerét szeretnék erősíteni a jelenlegi nehéz időszakban.

Kövess minket a Facebookon is!

Jótékonysági gyűjtést indított a Szentkirályi a hazai gyermek-mentőellátás korszerűsítésére. A díjnyertes ásványvízmárka 5 millió forinttal támogatja a Magyar Gyermekmentő Alapítványt.

Az Országos Mentőszolgálat munkatársainak 10 millió bizalompontot adott át az Auchan. A „Támogasd a hősöket!” akcióhoz a vásárlók is csatlakozhattak.

Balatonfüredi szállodai összefogás annak érdekében, hogy azokat hívják el Pünkösdkor, akik a frontvonalban küzdöttek a járvány idején.

Új digitális kezdeményezéssel segíti a vállalkozásokat a Telekom, elindították a Hello Biznisz Klub, a kkv-k digitálisan tettre kész közössége. 

228 új tabletet ad a rászoruló iskolásoknak a Pöttyös Túró Rudi gyártója. A FrieslandCampina Hungária olyan hátrányos helyzetű családoknak szeretne segíteni, ahol számítógép híján a gyerekek kimaradnak a digitális oktatásból.

10 millió forint értékű FFP2 maszkkal segít szociális otthonokat és egészségügyi intézményeket a Danone egyik magyarországi alvállalata, a Nutricia márkát forgalmazó Numil Kft.