Közel 46 millió forint értékben adományozott egészségügyi, higiéniai, babaápolási és háztartási terméket a Procter&Gamble. A több mint 150 raklapnyi termékadomány, többek között a Magyar Vöröskereszthez, az UNICEF-hez, a Magyar Élelmiszerbank Egyesülethez került.
A Lidl Magyarország meghosszabbítja együttműködését és további 60 millió forinttal támogatja a Heim Pál Gyermekkórházat, hogy segítse a beteg gyerekek étkeztetését.
A Europcar Autókölcsönző az elmúlt időszakban járművekkel segítette a Magyar Élelmiszerbank, a Magyar Vöröskereszt, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, valamint az Etesd a dokit! kezdeményezésben résztvevőket.
Több mint 2 200 liter fertőtlenítő folyadékot ajánlott fel a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak pandémiás védekezési készletéből az E.ON Hungária Csoport.
A Groupama Biztosító kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással rendelkező ügyfelei 8 héten át dönthettek a 700 millió forint feletti összeg rájuk eső részének sorsáról.
Összesen 210 ezer palack Actimelből álló adomány gyűlt össze az Actimel és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közös 2020 év végi és 2021 év eleji, "Együtt erősebben" kampányaiban.
A Pek-Snack 2021-es első jótékonysági akciójának fókuszába a fóti Károlyi István Gyermekközpont került. A Pek-Snack jótékonysági programja az idei évben még számos hasonló akcióval folytatódik.