Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14
#1
Doing Good
2020-06-22

A Vöröskereszt támogatása mellett termékadományokat, anyagi- és marketingtámogatást is nyújtott a Coca-Cola Magyarország közel 165 millió forint értékben a koronavírus járvány alatt.

#2
Doing Good
2020-06-18

Közel 46 millió forint értékben adományozott egészségügyi, higiéniai, babaápolási és háztartási terméket a Procter&Gamble. A több mint 150 raklapnyi termékadomány, többek között a Magyar Vöröskereszthez, az UNICEF-hez, a Magyar Élelmiszerbank Egyesülethez került. 

#3
Doing Good
2020-06-15

Több mint 100 000 palack ajándék üdítővel segít a Coca-Cola, hogy újra egymásra találjanak a fogyasztók és a vendéglátóhelyek. Tavasszal szinte nullára csökkent a megrendelések száma, most újraindulhat az élet.

#4
Doing Good
2020-06-02

A Europcar Autókölcsönző az elmúlt időszakban járművekkel segítette a Magyar Élelmiszerbank, a Magyar Vöröskereszt, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, valamint az Etesd a dokit! kezdeményezésben résztvevőket.

#5
Doing Good
2020-05-20

A Tesco áruházak 90 százaléka vesz részt az élelmiszermentésben. A közelmúltban ezt kiegészítették egy 42 millió forint értékű egyszeri termékadománnyal is.

#6
Doing Good
2020-05-18

Az anyagi és italadományok mellett egy újabb szoros együttműködés indult május elején a Coca-Cola és a karitatív szervezet között: 5 területi képviselőjük céges autóval állt be a Magyar Vöröskereszt kötelékébe.

#7
Doing Good
2020-05-11

Közel 24 millió forint értékű egészségügyi, higiéniai, babaápolási és háztartási terméket adományozott a Procter & Gamble a szervezetnek.

#8
Doing Good
2020-04-14

Tizenöt autót ajánlott fel kórházaknak és karitatív szervezeteknek a Ford Magyarország a  veszélyhelyzet idejére.

#9
Doing Good
2020-04-05

A P&G összefog a Vöröskereszt és a Vörös Félhold Nemzetközi Szervezetek Szövetségével, hogy támogatást nyújtson a COVID- 19 járvány alatt Európában

 

#10
Doing Good
2020-04-02

Ingyenes házhozszállítással támogatja a NetPincér a bajba jutott éttermeket áprilisban.

Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás

Kövess minket a Facebookon is!

Az idén 100 éves Terrán számára mindig kiemelten fontos volt a társadalmi felelősségvállalás, a segítségnyújtás. Ezért döntött úgy, hogy követve a már sok éves gyakorlatot, támogatásával idén is csatlakozik a Várépítő pályázat mecénásaihoz.

A L'Oréal elindítja új fenntarthatósági programját „L'Oréal a jövőért” néven, amely a Csoport legújabb céljait határozza meg 2030-ig.

A szekszárdi Kék Madár Alapítvány július 7-én elindítja a a BeSweet Csokoládémanufaktúrát, ahol kizárólag megváltozott munkaképességűek készítik a prémium csokitermékeket.

"Segítség a palackban!” elnevezésű promóciójuk során 1.402.500 Ft-ot gyűjtöttek a Szent László kórház alapítvány számára, amelyet június 25-én adnak át az egészségügyben dolgozóknak a tokaji borvidékről érkezők.

A Vöröskereszt támogatása mellett termékadományokat, anyagi- és marketingtámogatást is nyújtott a Coca-Cola Magyarország közel 165 millió forint értékben a koronavírus járvány alatt.

Közel 46 millió forint értékben adományozott egészségügyi, higiéniai, babaápolási és háztartási terméket a Procter&Gamble. A több mint 150 raklapnyi termékadomány, többek között a Magyar Vöröskereszthez, az UNICEF-hez, a Magyar Élelmiszerbank Egyesülethez került.