Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Doing Good
2020-06-15

Lakberendezési tárgyakkal és bútorokkal segíti a magyarországi IKEA a járvány elleni küzdelemben kulcsszerepet játszó betegellátó intézményeket.

#2
Doing Good
2020-06-11

A K&H 25 millió forinttal támogatja az Országos Korányi Pulmonológiai Intézetet, a bank alapítványainak jóvoltából, melynek keretében a lakossági és kkv ügyfelek minden online bankkártyás fizetése és átutalása után gyűjtöttek adományt.

 

#3
Doing Good
2020-05-06

A K&H május 1-jétől támogatási programot indított. Az online banki tranzakciók és bankkártyás fizetések után akár 50 millió forint értékben támogatnák a járványkórházakat. 

#4
Doing Good
2020-04-24

A lakossági és kkv ügyfelek minden online bankkártyás fizetése és átutalása után 10 forintot adománynak különítenek el, így nagyjából 50 milliós segéllyel számolnak.

#5
Doing Good
2020-04-07

Nagylelkű felajánlással, 20 autó azonnali rendelkezésrebocsátásával segíti a Toyota Central Europe Kft. a hazai koronavírus járvány elleni védekezést.

#6
Doing Good
2020-03-31

50 millió forintot ajánlott fel a Generali, hogy a koronavírus okozta helyzet súlyosbodását követően segítse az Országos Gerincgyógyászati Központ járványkórházzá alakítását.

#7
Doing Good
2020-03-29

A Béres Cseppekkel az idősek és egészségügyi dolgozók immunrendszerét szeretnék erősíteni a jelenlegi nehéz időszakban.

Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás

Kövess minket a Facebookon is!

Rendkívüli szociális támogatási keret létrehozásáról döntött az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) a koronavírus második hullámában bevezetett korlátozó intézkedések miatt nehéz helyzetbe került előadóművészek megsegítésére.

Az Instersnack Magyarország Kft. által forgalmazott márka 1,7 millió forint értékben összesen 5000 doboz földimogyorót ajándékozott 5 szervezet számára.

A járványhelyzet kezdete óta már 7 alkalommal, összesen 114 tonna termékkel segítette a cég a rászoruló családokat a Magyar Élelmiszerbankon keresztül.

A vállalat az elmúlt hetekben több mint hatezer csomag Pampers pelenkát juttatott el az SOS Gyermekfalu részére, hogy hozzájáruljon a legkisebbek személyes higiéniájának és kényelmének biztosításához.

A Tesco az október 18-i menopauza világnap alkalmából indította el úttörő menopauzaprogramját, amely az érzékenyítésen és az őszinte párbeszéden keresztül támogatja munkatársnőit a változókor időszakában.

Több mint 10 tonna higiéniai papírtermék-adománnyal támogatja a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a Betegápoló Irgalmasrend intézményeit a Vajda-Papír.