Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9
#1
Doing Good
2020-09-01

420 ezer darab fertőtlenítőszert szállított az iskolák ellátására a szegedi Florin Zrt. a koronavírus elleni védekezéséhez.

#2
Doing Good
2020-06-22

A Vöröskereszt támogatása mellett termékadományokat, anyagi- és marketingtámogatást is nyújtott a Coca-Cola Magyarország közel 165 millió forint értékben a koronavírus járvány alatt.

#3
Doing Good
2020-05-18

Az anyagi és italadományok mellett egy újabb szoros együttműködés indult május elején a Coca-Cola és a karitatív szervezet között: 5 területi képviselőjük céges autóval állt be a Magyar Vöröskereszt kötelékébe.

#4
Doing Good
2020-04-30

Orvosi műszerekkel és védőfelszerelésekkel támogatja a Szent Imre Kórház munkáját az Allee.

#5
Doing Good
2020-04-29

Az Ökumenikus Segélyszervezet segélycsomagjainak célba juttatására használja felszabaduló logisztikai kapacitásait a HEINEKEN. A vállalat sörből készült fertőtlenítőszerrel és pénzadománnyal is támogatja őket.

#6
Doing Good
2020-04-23

Az Arena Mall 2 millió forinttal támogatja a 8. kerületi Koronavírus Szolidaritási Alapot. Az önkormányzat segélyezésre és védőfelszerelésekre fordítja az összeget. 

#7
Doing Good
2020-04-16

A Henkel átfogó globális szolidaritási programot indított a koronavírus-járvány által érintett közösségek, partnerek és munkavállalók támogatására.

#8
Doing Good
2020-04-09

Az Alza.hu arcvédő pajzsokat készít kórházak számára 3D nyomtatókkal. Hetente 100 darabot.

#9
Doing Good
2020-04-02

A Laposa Birtok csomagjának megvásárlásával a Magyar Vöröskereszt munkáját támogathatjuk – kartononként 2000 forinttal.

Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás

Kövess minket a Facebookon is!

Rendkívüli szociális támogatási keret létrehozásáról döntött az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) a koronavírus második hullámában bevezetett korlátozó intézkedések miatt nehéz helyzetbe került előadóművészek megsegítésére.

Az Instersnack Magyarország Kft. által forgalmazott márka 1,7 millió forint értékben összesen 5000 doboz földimogyorót ajándékozott 5 szervezet számára.

A járványhelyzet kezdete óta már 7 alkalommal, összesen 114 tonna termékkel segítette a cég a rászoruló családokat a Magyar Élelmiszerbankon keresztül.

A vállalat az elmúlt hetekben több mint hatezer csomag Pampers pelenkát juttatott el az SOS Gyermekfalu részére, hogy hozzájáruljon a legkisebbek személyes higiéniájának és kényelmének biztosításához.

A Tesco az október 18-i menopauza világnap alkalmából indította el úttörő menopauzaprogramját, amely az érzékenyítésen és az őszinte párbeszéden keresztül támogatja munkatársnőit a változókor időszakában.

Több mint 10 tonna higiéniai papírtermék-adománnyal támogatja a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a Betegápoló Irgalmasrend intézményeit a Vajda-Papír.