Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6
#1
Doing Good
2020-06-23

"Segítség a palackban!” elnevezésű promóciójuk során 1.402.500 Ft-ot gyűjtöttek a Szent László kórház alapítvány számára, amelyet június 25-én adnak át az egészségügyben dolgozóknak a tokaji borvidékről érkezők.

#2
Doing Good
2020-05-28

Jótékonysági gyűjtést indított a Szentkirályi a hazai gyermek-mentőellátás korszerűsítésére. A díjnyertes ásványvízmárka 5 millió forinttal támogatja a Magyar Gyermekmentő Alapítványt.

#3
Doing Good
2020-05-20

PetChef és az ACG jóvoltából létrejött adománygyűjtő oldalon eldönthetjük, milyen mennyiségű eledellel szeretnénk gondoskodni arról, hogy az állatoknak ne kelljen a vírus miatt éhezniük. 

#4
Doing Good
2020-05-14

A Menedzserek Országos Szövetsége és az UNICEF Magyarország összefogott a koronavírus negatív hatásai által érintett nehéz sorsú gyermekekért.

#5
Doing Good
2020-04-24

A Pajzos-Megyer eladott palackjai után után 500 forintot kap a koronavírus elleni küzdelemhez a Szent László Kórház.

#6
Doing Good
2020-04-07

12,5 millió USD anyagi támogatás, a koronavírus terápia és oltás fejlesztése, a kollégák önkéntes munkája, és virtuális laboratórium távoktatáshoz: az Amgen több oldalról is segít.

Kövess minket a Facebookon is!

Az idén 100 éves Terrán számára mindig kiemelten fontos volt a társadalmi felelősségvállalás, a segítségnyújtás. Ezért döntött úgy, hogy követve a már sok éves gyakorlatot, támogatásával idén is csatlakozik a Várépítő pályázat mecénásaihoz.

A L'Oréal elindítja új fenntarthatósági programját „L'Oréal a jövőért” néven, amely a Csoport legújabb céljait határozza meg 2030-ig.

A szekszárdi Kék Madár Alapítvány július 7-én elindítja a a BeSweet Csokoládémanufaktúrát, ahol kizárólag megváltozott munkaképességűek készítik a prémium csokitermékeket.

"Segítség a palackban!” elnevezésű promóciójuk során 1.402.500 Ft-ot gyűjtöttek a Szent László kórház alapítvány számára, amelyet június 25-én adnak át az egészségügyben dolgozóknak a tokaji borvidékről érkezők.

A Vöröskereszt támogatása mellett termékadományokat, anyagi- és marketingtámogatást is nyújtott a Coca-Cola Magyarország közel 165 millió forint értékben a koronavírus járvány alatt.

Közel 46 millió forint értékben adományozott egészségügyi, higiéniai, babaápolási és háztartási terméket a Procter&Gamble. A több mint 150 raklapnyi termékadomány, többek között a Magyar Vöröskereszthez, az UNICEF-hez, a Magyar Élelmiszerbank Egyesülethez került.