Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Doing Good
2020-05-20

A Tesco áruházak 90 százaléka vesz részt az élelmiszermentésben. A közelmúltban ezt kiegészítették egy 42 millió forint értékű egyszeri termékadománnyal is.

#2
Doing Good
2020-05-18

Az anyagi és italadományok mellett egy újabb szoros együttműködés indult május elején a Coca-Cola és a karitatív szervezet között: 5 területi képviselőjük céges autóval állt be a Magyar Vöröskereszt kötelékébe.

#3
Doing Good
2020-05-11

Közel 24 millió forint értékű egészségügyi, higiéniai, babaápolási és háztartási terméket adományozott a Procter & Gamble a szervezetnek.

#4
Doing Good
2020-04-23

Az Arena Mall 2 millió forinttal támogatja a 8. kerületi Koronavírus Szolidaritási Alapot. Az önkormányzat segélyezésre és védőfelszerelésekre fordítja az összeget. 

#5
Doing Good
2020-04-15

Az ABB 1 millió svájci frankkal segíti az ICRC koronavírus-járvány elleni erőfeszítéseit, majd a vállalatcsoport alkalmazottai által felajánlott támogatásokkal azonos összegű további adományt nyújt a szervezetnek.

#6
Doing Good
2020-04-14

Tizenöt autót ajánlott fel kórházaknak és karitatív szervezeteknek a Ford Magyarország a  veszélyhelyzet idejére.

#7
Doing Good
2020-04-05

A P&G összefog a Vöröskereszt és a Vörös Félhold Nemzetközi Szervezetek Szövetségével, hogy támogatást nyújtson a COVID- 19 járvány alatt Európában

 

#8
Doing Good
2020-04-02

Ingyenes házhozszállítással támogatja a NetPincér a bajba jutott éttermeket áprilisban.

#9
Doing Good
2020-04-02

A Laposa Birtok csomagjának megvásárlásával a Magyar Vöröskereszt munkáját támogathatjuk – kartononként 2000 forinttal.

#10
Doing Good
2020-03-31

A Coca Cola áprilistól szünetelteti reklámtevékenységét, és a Magyar Vöröskeresztnek adja reklámfelületeit, valamint közösségi média csatornáin lévő megjelenéseit.

Kövess minket a Facebookon is!

Jótékonysági gyűjtést indított a Szentkirályi a hazai gyermek-mentőellátás korszerűsítésére. A díjnyertes ásványvízmárka 5 millió forinttal támogatja a Magyar Gyermekmentő Alapítványt.

Az Országos Mentőszolgálat munkatársainak 10 millió bizalompontot adott át az Auchan. A „Támogasd a hősöket!” akcióhoz a vásárlók is csatlakozhattak.

Balatonfüredi szállodai összefogás annak érdekében, hogy azokat hívják el Pünkösdkor, akik a frontvonalban küzdöttek a járvány idején.

Új digitális kezdeményezéssel segíti a vállalkozásokat a Telekom, elindították a Hello Biznisz Klub, a kkv-k digitálisan tettre kész közössége. 

228 új tabletet ad a rászoruló iskolásoknak a Pöttyös Túró Rudi gyártója. A FrieslandCampina Hungária olyan hátrányos helyzetű családoknak szeretne segíteni, ahol számítógép híján a gyerekek kimaradnak a digitális oktatásból.

10 millió forint értékű FFP2 maszkkal segít szociális otthonokat és egészségügyi intézményeket a Danone egyik magyarországi alvállalata, a Nutricia márkát forgalmazó Numil Kft.