hirdetés


hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! 

 

A Lions Clubok Magyarországi Szövetsége új programot indított azokért, akiket emberi méltóságukban sérelem ér. Elsőként az idős emberek jobb társadalmi elfogadásáért, a generációk sikeresebb együttműködéséért lépnek fel.

A helyi légitársaság, az AEGEAN és a Miles + Bonus törzsutasok 48 ezer retúr jegyet ajánlanak fel olyan 24 ezer egészségügyi dolgozónak, akik a COVID-19 vírussal fertőzötteket kezelő görög kórházakban dolgoznak.

A koronavírus-járvány hatásaihoz igazodva a Bajcsy-Zsilinszky Kórház és Rendelőintézet 2020. június 25-én online eseményként is közvetítette a Semmelweis-napot, a megvalósítás egy része pedig adományként jelent meg egy digitalizációs vállalat részéről.

A K&H Bank 1 millió forint értékű mentorprogrammal segíti a Cseppke Tente mesekönyv alkalmazás fejlődését és a cég nemzetközi piacra jutását.

Az idén 100 éves Terrán számára mindig kiemelten fontos volt a társadalmi felelősségvállalás, a segítségnyújtás. Ezért döntött úgy, hogy követve a már sok éves gyakorlatot, támogatásával idén is csatlakozik a Várépítő pályázat mecénásaihoz.

A L'Oréal elindítja új fenntarthatósági programját „L'Oréal a jövőért” néven, amely a Csoport legújabb céljait határozza meg 2030-ig.

"Segítség a palackban!” elnevezésű promóciójuk során 1.402.500 Ft-ot gyűjtöttek a Szent László kórház alapítvány számára, amelyet június 25-én adnak át az egészségügyben dolgozóknak a tokaji borvidékről érkezők.

A szekszárdi Kék Madár Alapítvány július 7-én elindítja a a BeSweet Csokoládémanufaktúrát, ahol kizárólag megváltozott munkaképességűek készítik a prémium csokitermékeket.

A Vöröskereszt támogatása mellett termékadományokat, anyagi- és marketingtámogatást is nyújtott a Coca-Cola Magyarország közel 165 millió forint értékben a koronavírus járvány alatt.

Közel 46 millió forint értékben adományozott egészségügyi, higiéniai, babaápolási és háztartási terméket a Procter&Gamble. A több mint 150 raklapnyi termékadomány, többek között a Magyar Vöröskereszthez, az UNICEF-hez, a Magyar Élelmiszerbank Egyesülethez került. 

Több mint 100 000 palack ajándék üdítővel segít a Coca-Cola, hogy újra egymásra találjanak a fogyasztók és a vendéglátóhelyek. Tavasszal szinte nullára csökkent a megrendelések száma, most újraindulhat az élet.

hirdetés

Kövess minket a Facebookon is!

Több balatoni étterem és szálloda jótékonysági akciójának köszönhetően összegyűlt 39 millió forint, amelyből egy új mentőautót és lélegeztetőgépet vásárolnak a tónál.

Lakberendezési tárgyakkal és bútorokkal segíti a magyarországi IKEA a járvány elleni küzdelemben kulcsszerepet játszó betegellátó intézményeket.

A K&H 25 millió forinttal támogatja az Országos Korányi Pulmonológiai Intézetet, a bank alapítványainak jóvoltából, melynek keretében a lakossági és kkv ügyfelek minden online bankkártyás fizetése és átutalása után gyűjtöttek adományt.

 

Újabb startup csatlakozott a #restartbudapest kezdeményezéshez. A felajánlásban önkormányzatok, kormányablakok és iskolák kaphatnak biztonságos beléptetés kiépítésére szolgáló komplex rendszert.

A Magyar Termék Nonprofit Kft. „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akciója a gazdasági nehézségek leküzdését és a munkahelyek megőrzését szolgálja, de jótékonyság területére is kiterjesztette mozgalmát.

A Balaton-felvidék ásványvize 2,5 millió forintos adománnyal támogatja a koronavírus-járvány miatt átmenetileg leállni kényszerült Centrál Színházat.

A Prologis volt az első ipari vállalat, amely szén-dioxid kibocsátást csökkentő programot indított 2008-ban. Az elmúlt 12 évben 55 fejlesztés tanúsítását végezte el a Planet Mark.

hirdetés