1.500 karton margarint ajánlott fel az Upfield Hungary a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek. A több, mint húsz tonnányi élelmiszer-adomány a SOTE egészségügyi dolgozóinál landolt.

A Lidl Magyarország meghosszabbítja együttműködését és további 60 millió forinttal támogatja a Heim Pál Gyermekkórházat, hogy segítse a beteg gyerekek étkeztetését.

A Europcar Autókölcsönző az elmúlt időszakban járművekkel segítette a Magyar Élelmiszerbank, a Magyar Vöröskereszt, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, valamint az Etesd a dokit! kezdeményezésben résztvevőket.

Jótékonysági gyűjtést indított a Szentkirályi a hazai gyermek-mentőellátás korszerűsítésére. A díjnyertes ásványvízmárka 5 millió forinttal támogatja a Magyar Gyermekmentő Alapítványt.

Az Országos Mentőszolgálat munkatársainak 10 millió bizalompontot adott át az Auchan. A „Támogasd a hősöket!” akcióhoz a vásárlók is csatlakozhattak.

Balatonfüredi szállodai összefogás annak érdekében, hogy azokat hívják el Pünkösdkor, akik a frontvonalban küzdöttek a járvány idején.

Új digitális kezdeményezéssel segíti a vállalkozásokat a Telekom, elindították a Hello Biznisz Klub, a kkv-k digitálisan tettre kész közössége. 

10 millió forint értékű FFP2 maszkkal segít szociális otthonokat és egészségügyi intézményeket a Danone egyik magyarországi alvállalata, a Nutricia márkát forgalmazó Numil Kft.  

228 új tabletet ad a rászoruló iskolásoknak a Pöttyös Túró Rudi gyártója. A FrieslandCampina Hungária olyan hátrányos helyzetű családoknak szeretne segíteni, ahol számítógép híján a gyerekek kimaradnak a digitális oktatásból.

Magyarország vezető gyümölcslégyártó cége, a Sió-Eckes négy darab gyógyszeradagoló pumpát adományozott a Siófoki Kórház-Rendelőintézetnek, összesen közel 2 millió forint értékben.

A Tesco áruházak 90 százaléka vesz részt az élelmiszermentésben. A közelmúltban ezt kiegészítették egy 42 millió forint értékű egyszeri termékadománnyal is.

PetChef és az ACG jóvoltából létrejött adománygyűjtő oldalon eldönthetjük, milyen mennyiségű eledellel szeretnénk gondoskodni arról, hogy az állatoknak ne kelljen a vírus miatt éhezniük. 

Kövess minket a Facebookon is!

Az Accor-csoport és az AXA biztosító stratégiai együttműködése révén a szálloda vendégei világszerte 5000 hotelben jutnak ingyenes egészségügyi szolgáltatásokhoz.

A koronavírus-járvány elleni védekezéssel összefüggő ingyenes termékátadásokat, ingyenes szolgáltatásnyújtásokat adózási szempontjából kedvezményesen ítéli meg.

Ingyenesen hívható zöld számon várják a szakemberek azon Szegeden dolgozó egészségügyi dolgozók megkeresését, akik úgy érzik, lelki támogatásra van szükségük.

Az anyagi és italadományok mellett egy újabb szoros együttműködés indult május elején a Coca-Cola és a karitatív szervezet között: 5 területi képviselőjük céges autóval állt be a Magyar Vöröskereszt kötelékébe.

A limitált kiadású, egyedi üvegek bevétele a Debrecen Városi Segélyalapnak megy.

A Menedzserek Országos Szövetsége és az UNICEF Magyarország összefogott a koronavírus negatív hatásai által érintett nehéz sorsú gyermekekért.

A Fujitsu is csatlakozik az "Open COVID Pledge" kezdeményezéshez és ingyenesen elérhetővé teszi szellemi tulajdonát a COVID-19 elleni harc támogatásához.