Központi telefonszám:
+36-1-430-4500

 Szerkesztők:

 

Trapp Henci
tel: +36-1-430-4583
fax: +36-1-430-4539
e-mail:  trapp.henci@gyartastrend.hu

Gábor Fanni
tel.: (1) 430-4598
e-mail: gabor.fanni@upszi.hu

Vágó Ágnes
tel.: +3630 921 3109 
e-mail: vago.agnes@pphmedia.hu

 

Bicsérdi Ádám
tel: +36-1-430-4574
e-mail: bicserdi.adam@kreativ.hu

Fülöp István
tel: +36-1-430-4567
e-mail: fulop.istvan@kreativ.hu

Győri Zsófia
tel: +36-1-430-4556
e-mail: gyori.zsofia@kreativ.hu

Szerver üzemeltető:
Név: Serverside Kft.
Cím: 1141 Budapest, Komócsy u. 33. mf. 2.
Telefon: +36 1 920 6910, +36 20 430 0386
Email: hello@serverside.hu
Web: www.serverside.hu
 
Domain szolgáltató:
Név: BlazeArts Kf
Cím: Kunszentmiklós, Damjanich János u. 36, 6090
Levelezési cím: Kunszentmiklós, Damjanich János u. 36, 6090
Telefonszám: (+36) 1 610 5506
 

Kiadó:
Professional Publishing Hungary Kft.
Szépvölgyi Irodapark
1037 Budapest
Montevideo u. 3/b.
Cégjegyzékszám: 01-09-267066
Bejegyző cégbíróság: Fővárosi bíróság cégbírósága

 

Ügyvezető igazgató:
Vándor Ágnes

vandor.agnes@pphmedia.hu
+36-1-430-4531

 
 

Business Unit Director:
Rutai Gábor

rutai.gabor@pphmedia.hu
+36-1-430-4562

Művészeti vezető:
Krémer Julianna

kremer.julianna@pphmedia.hu
+36-1-430-4573

Projektcsoport-vezető:
Krémer Sára

kremer.sara@pphmedia.hu
+36-1-430-4563

 

Pénzügyi vezető:
Hadarics Gábor

hadarics.gabor@pphmedia.hu
+36-1-430-4504

 

 

Engedélyező hatóság:
Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
1015 Budapest
Ostrom u. 23-25.
tel.: (1) 457 7100
e-mail: info@nmhh.hu
határozat száma: IO/12312-4/2011

 

A Fogyasztó panasz esetén békéltető testülethez fordulhat.
A Professional Publishing Hungary Kiadó Kft. székhelye szerint illetékes 
békéltető testület neve: Budapesti Békéltető Testület.

Székhelyének postai címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 1-4882186
Telefon: 1-4882131

 
 

 

 

 

Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás

Kövess minket a Facebookon is!

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! 

 

A Lions Clubok Magyarországi Szövetsége új programot indított azokért, akiket emberi méltóságukban sérelem ér. Elsőként az idős emberek jobb társadalmi elfogadásáért, a generációk sikeresebb együttműködéséért lépnek fel.

A helyi légitársaság, az AEGEAN és a Miles + Bonus törzsutasok 48 ezer retúr jegyet ajánlanak fel olyan 24 ezer egészségügyi dolgozónak, akik a COVID-19 vírussal fertőzötteket kezelő görög kórházakban dolgoznak.

A koronavírus-járvány hatásaihoz igazodva a Bajcsy-Zsilinszky Kórház és Rendelőintézet 2020. június 25-én online eseményként is közvetítette a Semmelweis-napot, a megvalósítás egy része pedig adományként jelent meg egy digitalizációs vállalat részéről.

A K&H Bank 1 millió forint értékű mentorprogrammal segíti a Cseppke Tente mesekönyv alkalmazás fejlődését és a cég nemzetközi piacra jutását.

Az idén 100 éves Terrán számára mindig kiemelten fontos volt a társadalmi felelősségvállalás, a segítségnyújtás. Ezért döntött úgy, hogy követve a már sok éves gyakorlatot, támogatásával idén is csatlakozik a Várépítő pályázat mecénásaihoz.

A L'Oréal elindítja új fenntarthatósági programját „L'Oréal a jövőért” néven, amely a Csoport legújabb céljait határozza meg 2030-ig.

A szekszárdi Kék Madár Alapítvány július 7-én elindítja a a BeSweet Csokoládémanufaktúrát, ahol kizárólag megváltozott munkaképességűek készítik a prémium csokitermékeket.

"Segítség a palackban!” elnevezésű promóciójuk során 1.402.500 Ft-ot gyűjtöttek a Szent László kórház alapítvány számára, amelyet június 25-én adnak át az egészségügyben dolgozóknak a tokaji borvidékről érkezők.

A Vöröskereszt támogatása mellett termékadományokat, anyagi- és marketingtámogatást is nyújtott a Coca-Cola Magyarország közel 165 millió forint értékben a koronavírus járvány alatt.

Közel 46 millió forint értékben adományozott egészségügyi, higiéniai, babaápolási és háztartási terméket a Procter&Gamble. A több mint 150 raklapnyi termékadomány, többek között a Magyar Vöröskereszthez, az UNICEF-hez, a Magyar Élelmiszerbank Egyesülethez került. 

Több mint 100 000 palack ajándék üdítővel segít a Coca-Cola, hogy újra egymásra találjanak a fogyasztók és a vendéglátóhelyek. Tavasszal szinte nullára csökkent a megrendelések száma, most újraindulhat az élet.

Több balatoni étterem és szálloda jótékonysági akciójának köszönhetően összegyűlt 39 millió forint, amelyből egy új mentőautót és lélegeztetőgépet vásárolnak a tónál.

Lakberendezési tárgyakkal és bútorokkal segíti a magyarországi IKEA a járvány elleni küzdelemben kulcsszerepet játszó betegellátó intézményeket.