Reklámfelületeket kap a Magyar Vöröskereszt

A Coca Cola áprilistól szünetelteti reklámtevékenységét, és a Magyar Vöröskeresztnek adja reklámfelületeit, valamint közösségi média csatornáin lévő megjelenéseit.

A brit piac után Magyarországon is leállítja a kereskedelmi marketinges projektjeit a Coca-Cola. Erről az üdítőforgalmazó egy Facebook posztban tájékoztatta a követőit, amelyben arra is kitérnek, az így felszabadult forrásaikat a közösségeik és munkatársaik biztonságának és egészségének elősegítésére fordítják.

Emellett azt is bejelentették, hogy a hirdetésekre szánt felületeiken és közösségi média csatornáikon mostantól a Magyar Vöröskereszt üzenetei lesznek láthatóak.

Áprilistól szüneteltetjük a Coca-Cola és a többi márkánk kereskedelmi reklámtevékenységét, forrásainkat közösségeink és munkatársaink biztonságának és egészségének elősegítésére fordítjuk. Ezért a hirdetésekre szánt felületeinken és közösségi média csatornáinkon itthon a Magyar Vöröskereszt üzenetei lesznek láthatóak, írják ezzel kapcsolatban közösségi oldalukon.

(forrás: Kreatív Online, Fotó: Facebook)

Kövess minket a Facebookon is!

Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás